با داتیس ارتباط عالیست
Image is not available
تست سرعت
Image is not available
راه اندازی FTTH
Image is not available
اینترنت رادیویی
Image is not available
پشتیبانی 24 ساعته
استان البرز راه اندازی شد
نصب adslمخابرات البرز
با داتیس ارتباط عالیست
داتیس ارتباطات پارس مجری پروژه ای مخابراتی و ارتباطی در کشور با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا با کادر مجرب در خدمت هموطنان گرامی می باشد
نصب سرویس adsl
خدمات فیبر نوری
تلفن اینترنتی
ارتباطات رادیویی
previous arrow
next arrow
Full screenExit full screen
Slider

 یکی از سرویسهای فعال و پیشرو در شرکت داتیس ارتباطات پارس ارائه خدمات تعمیر و نگهداری به سازمانهای بزرگ است. پشتیبانی 24 ساعته و رفع مشکلات آنلاین 

یکی از سرویسهای فعال و پیشرو در شرکت داتیس ارتباطات پارس ارائه خدمات تعمیر و نگهداری به سازمانهای بزرگ است.

هم اینک طیف وسیعی از بانکها، موسسات مالی و بسیاری از سازمانها و ادارات دولتی با سپردن خدمات راهبری، نگهداری و پشتیبانی از سخت افزار، نرم افزار و شبکه خود به شرکت داتیس ارتباطات پارس ، با خیالی آسوده و بدون نگرانی تلاش می کنند تا بیش از پیش فناوری اطلاعات را در جهت منافع سازمان خود گسترش دهند. رویکرد داتیس ارتباطات پارس  در این بخش، نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه است تا میزان (Rate) مشکلات وخرابی در سازمان ها کاهش یابد. در این بخش به راهبری سیستمها توجه ویژه می گردد.

واحد تعمیر و نگهداری داتیس ارتباطات پارس با تکیه بر دانش فنی کارشناسان متخصص و مجرب خود، از طریق شبکه ای گسترده و فعال در سراسر کشور، خدماتی متفاوت و فراتر از انتظار به مشتریان ارائه مینماید.
این خدمات که در ذیل به بخشی از آنها اشاره شده است، بر اساس استانداردهایی نظیر ITIL ارائه می گردد و بهبود اجرای عملیات پایش، مدیریت و مانیتورینگ روزمره شبکه و ارئه گزارشات کامل ادواری از رویدادهای شبکه و سرورها مستمر کیفیت همواره مورد توجه ویژه قرار دارد.

  • طراحی، مشاوره و نصب انواع سرویسهای مرتبط با شبکه داخلی.
  • .طراحی و نصب تجهیزات VoIP.
  • طراحی و نصب سرویس های شبکه در محیط Virtual.
  • اجرای عملیات پایش، مدیریت و مانیتورینگ روزمره شبکه و ارئه گزارشات کامل ادواری از رویدادهای شبکه و سرورها.
  • طراحی و نصب انواع سیستم پیغام رسان ( (Mail Server, Lync
  • نصب و راه اندازی سرورهای بر پایه ماکروسافت و لینوکس
  • نصب و راه اندازی Domain Controller
  • نصب و راه اندازی File Server، -Print Server - Anti-Viruses Server
  • طراحی و پیاده سازی Share Point
  • نصب و پشتیبانی سرویسهای پایش اطلاعات نظیر Raid و Clustering
  • ایجاد و به روزرسانی سیاستهای امنیتی و کنترل دسترسی بر روی سرورها و شبکه جهت برقراری بستر امن ارتباطی
  • ارائه خدمات مشاوره ای و اجرایی جهت افزایش کارایی (Performance) شبکه و امنیت اطلاعات
  • تدوین روالهای دقیق تهیه نسخه های پشتیبان از اطلاعات و بازیابی سریع در هنگام بروز حادثه
  • استقرار سیستم پشتیبانی برای ثبت کلیه تماس های کاربران و ارئه خدمات به آنها
  • استفاده از نرم افزار نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و ارئه گزارشات خاص مدیریت
  • تدوین شناسنامه تجهیزات و ثبت آخرین وقایع
  • انجام بازدیدهای منظم و اصولی جهت کاهش خرابیهای احتمالی (PM)
  • بهره گیری از یک سیستم مدون کنترل کیفیت برای اطمینان از عدم بروز اشکال بعد از سرویس دهی و یا تعمیر
  • نگهداری از سیستم عامل سرورها و به روز رسانی آنها به طور مداوم
  • استفاده و به کار گیری از بانک بسیار قوی و بزرگ نرم افزارهای کمکی جهت ارائه خدمات گوناگون
  • پشتیبانی تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه و تجهیزات Wireless
  • استفاده از پرسنل متخصص و دارای مدارک بین المللی در ارائه خدمات

تماس با مدیرعامل

اگر می خواهید رضایت یا نارضایتی خود را مستقیم به من اعلام کنید... اگر فکر می کنید یکی از همکاران من که با شما در ارتباط است، لایق تشویق یا تذکر است... اگر پیشنهادی برای داتیس ارتباطات پارس دارید که می تواند راهگشای ما باشد... اگر دوست دارید، با داتیس ارتباطات پارس به هر نوعی همکاری داشته باشید... اگر هر خلاقیت یا مطلبی هست که مایلید مستقیما به من اطلاع دهید.... می توانید با پر کردن فرم تماس با ما که مستقیم توسط خود من چک می شود و یا ارسال ایمیل به mojtaba@hajimolahoseini.ir با من در ارتباط باشید. همچنین عضویت شما در باشگاه مشتریان داتیس ارتباطات پارس که متعلق به همه شماست (فارغ از اینکه مشترک داتیس ارتباطات پارس هستید یا نه) فضایی برای ارتباط نزدیکتر من و همکارانم با شما خواهد بود.

مراکز سانترال و voip

 

خدمات تخصصی خانه هوشمند